17 Temmuz 2017 Pazartesi

YEL DEĞİRMENİ


Kırık bir yel değirmenine takıldı masalım,
Masal bu ya sanki DULCINEA'yım,
Ne DON KİŞOT'a gözüktüğüm gibi güzel,
Ne de insanların sandığı kadar aptalım,
Döndükçe öğütülen un gibi,
Eridi göz yaşlarım,
Rüzgarda savruldu,
Uçup gitti bütün zamanlarım,
Yeni bir yelken aldım kırık yel değirmenine,
Almazdım,önüme aniden çıktı diye,
Benim gönlümden kırık yel değirmenine hediye,
Baktıkça pencereye,beni hatırlatsın diye,
Söylenen her şeyi öğütsün,
Savurup atsın çok geriye,
Kaderin kararı,
İz bırakırım her yerde,
Kırık bir yel değirmenine takıldı masalım,
Yeni bir hikaye lazım yine,
Yel değirmeni sağlam yerinde,
Ama ben DULCİNEA değilim artık bu hikayede....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...