17 Temmuz 2017 Pazartesi

KAN DAMLADI YÜREĞİME


Vasıfsız esen rüzgara adaklar adadım,
Olsun mu istedim olmasın mı çaresiz,
Hıdırellez ateşinden atlamış gibi heyecanlı yüreğim,
Gül dalına bağlanmış bir kurdele kadar nazlı,
Bu gece,
Kan damladı yüreğime,
Uğursuz kademsiz kelimeler var aklımda,
Geliyor büyük savaşlardan beter çelişkiler,
Bilmiyorum hissediyorum şarkıyı,
Belki ben söyleyeceğim belki bir başkası,
Uyumak istemedi gözlerim,
Sabahına erken yorgun yokuşları,
Güneşle cıvıldayan kuşları,
Köpüren dalgaları seyretseydim,
Dedim kendi kendime,
Her gece denize hasret rüyalarım,
Kan damladı yüreğime bu gece,
Kapının ardındaki taş kadar ağır aklım,
Su kadar duru belki ,
Halimden mi halsizim yoksa,
Sert bir poyraz mı dokundu saçlarıma,
Kırmızının sefasını sürmeli elbette,
Dalmalı maviliklere,
Deniz kızı niyetine,
Kan damladı yüreğime bu gece,
Dilimde bir hece,
Gönlümde bir gece,
Hasrete sağlık olan dile eğlence....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...