17 Temmuz 2017 Pazartesi

YILDIZ TOZU



Hayatın tozu var ayaklarımda,
Ne kadar silkelesem nafile benimle,
Gittiğim her yere bastığım her yere,
Geliyor peşimde,
Bir yıldız tozu bekliyorum bu BAYRAM,
Gecenin karanlığına inat başımın üstüne,
Desin ki artık seni azat ediyorum,
Artık özgür yüreğin ,
Bedenin bu dünyada ama ruhun serbest,
Gitsin istediği yere,
Şimdi diyorum kendi kendime gitmeliyim ama nereye,
Arkamda bıraktığım çakıl taşlarına ihtiyacım yok,
Buldum yönümü çevirdim yüzümü ileriye,
Bir yıldız tozu bekliyorum bu BAYRAM,
Parlatsın kalbimi yüreğimi yep yeni bir sevgiye,
Sevdiklerim sevdiğim sevebileceğim,
Her yeniliğe bol bol yıldız tozu üzerine ,
Daha çok parlasın diye.....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...