9 Mart 2017 Perşembe

ÇOK UYKU BORCUN VAR BANA

14 Şubat Sevgililer gününüz kutlu olsun....

Sabah uyandım erken sen hala yoksun yanımda,
Soğuk bir esinti kapladı yüreğimi,
Saat mi erken vakit mi geç bilemedim,
Üzülmek için,
Çay koydum ekmek kızarttım sevdiğin gibi,
Özlemişim sabah sohbetlerini,
Hastayım gittiğinden beri,
Kalbimin bir köşesine sarıp sarmaladığım anılarımdan çıkardım,
Bir parça ,
Hepsini değil azar azar hatırlıyorum,
İhtiyacım oldukça,
Yenisi için takatim yok zira,
Camın önündeki çiçeği suladım,
Susuz bırakma derdin ya,
Dün çekmecede buldum çorabının tekini,
Çift olamamış bizim gibi ağladım,
Bana seni anlatan her şeyden kaçmayalı çok oldu,
Dinliyorum yalnızca umarsızca,
Arsız cümleler kuruyorlar bizle ilgili,
Omuz silkiyorum,
Kimse acıtmasın beni,
Gazete almıyorum artık ,
Okuyup konuşacağım kimse yok eskisi gibi,
Ne suratıma yastık atan var ne yaptığım yemeğe kulp bulan,
Sıkıldım sen varmışsın gibi yaşamaktan,
Heybem sırtımda gidiyorum haberin olsun,
Bambaşka diyarlara,
Sana da anılarada ebediyen elveda,
Üstü kalsın ama,
Çok UYKU borcun var bana...
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...