9 Mart 2017 Perşembe

AÇIKTA DEMİR ATTIM


Rüzgar var kalbimin etrafında,
Bir alaca karanlık hakim kuytularda,
Al mı mor mu karışık tan yeri fırtınalı,
Açıkta Demir attım biraz durulmalı,
Tuzlu su çiseliyor yorgun yüzüme,
Yosun kokuyor şu uzak ada,
Ulaşmak zor bu fırtınada,
Yazıyorum kaptanın seyir defterine,
Bir hikaye daha,
Körfeze girmeli sakin uykusuz,
Sonra teslim olmalı uykuya,
Açıkta Demir attım ben yanlızlığa,
Ağları toplamalı belki diye ağlamaktansa,
Gök gürlese şimşek çaksa da o mahsun karanlığa,
Aydınlanmaz asla ,
Açıkta Demir attım bu gece yıllara,
Limana ulaşmaya çok var,
Kıymetsiz bir fasıl hasıl dudaklarımda,
Denizin kokusunu aldım bir kere,
Açıkta demir attım ben kıyısına,
Beni bir tek o anlar nasılsa...
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...