22 Haziran 2018 Cuma

VE

Gaye'nin HAYAT Kalemi
Gaye Kurt tarafından paylaşıldı27 Mart

Kimse gibisin benim için,
İşte o kimse,
Ve...
Bilmiyorum dalga kıyıya çarpınca kıyı darılır mı?
Ya da artık çiçek almayan kalp kırılır mı?
Gündüzler aynı artık benim için,
Bazen güneşin sessizliğine kapılıp süzülüyorum,
Sıcacık yumuşacık usulcacık,
Ve,
Bazen bir gölgenin ardından çok uzağındayım hatıraların,
Heyecanımı kapattım düşlerime,
Rüya görsem de aldırmıyorum senle ilgili,
Sadece bir eski fotoğraf gibi,
Yavaşça sararıp yok oluyorsun,
Yaramaz hüzünlerimle arkadaş,
Bir görünüp bir kayboluyorsun,
Ne seni ne sesini hissetmiyorum artık kalbimde,
Belki de o kadar çok kırdın ki,
Ve,
Sen de akıp gittin can kırıklarıyla birlikte,
Ebediyete....
Gaye Kurt

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...