22 Haziran 2018 Cuma

KAR YAĞSA

KAR YAĞSA
Bir kış Alevi dondursa yüreğimi,
Buz parçasında kalsa şu sevgimin tasviri,
Geç kalan zamanların acısı çıksa şimdi,
Kar yağsa vakitsizce yaz bekliyorken belki,
Şimdi bir yaz yağmuru,
Şimdi bir meltem gibi,
Sadece benim olan,
Eski bir hikayeyi,
Anlatsa yeni gibi yemin vermiş sözleri,
Tutulsa o dilleri,
Bir eski şarkı gibi,
Artık söyleme bana kimsin diye anlatma,
Biliyorum ben seni kendini yorma boşa,
Bir umudu tükettim sevgimi kime söylesem,
Bir senin adın için bin yıl yaşadım desem,
Şimdi bir yaz yağmuru,
Şimdi bir meltem gibi,
Sadece benim olan,
Eski bir hikayeyi,
Anlatsa yeni gibi yemin vermiş sözleri,
Tutulsa o dilleri,
Bir eski şarkı gibi,
Kar yağsa vakitsizce yaz bekliyorken belki...
GAYE KURT
Fotoğraf:Özlem Abacı paylaşımı buluşu..,,

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...