22 Haziran 2018 Cuma

SUSUZ KALDIM


Sen yoksun ya susuz kaldım,
Sual olmaz kederimden,gamımdan,
Arı bile yaklaşmıyor,
Bal almıyor,
Çiçeğimden dalımdan,
Sanki unutulmuş gibi yanlızım,
Gün geçmiyor gece bitmez adından,
Şimdi ağlasa gökler bu sevdamın uğruna,
Belki duyar sesimi melekler hatırıma,
Sen yoksun ya susuz kaldım,
Kurudu gözyaşlarım,
İki damla bana kaldı senin için sakladım,
Artık bir güneş bekler,
Şu karanlık gecemi,
Belli ki benim kalbim bu aşk için acemi,
Sil baştan yeni baştan yaşamalı her şeyi,
Sonu aynı olsa da ben değişmem sevgini,
Sen yoksun ya susuz kaldım,
Bahçemde gül açmıyor,
Bil ki bu fani ruhum sesinle canlanıyor...
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...