22 Haziran 2018 Cuma

ÇARESİZ


Gittiğin zaman bana kaldı sevdamız,
Ilık yaz akşamlarında baktım ona,
Sana baktığım gibi,
Ruhuma sardım,
Rüyalarımda gördüm seni,
Alacakaranlık günlerde,
Uykusuz gecelerde bekledim,
Çaresiz,
Dönülmeyen yerdesin biliyorum,
Bir kaç cansız fotoğraf,
Hafızamda bir kaç soluk anı,
Yanlızca sesin var kulaklarımda,
Ne sabahın hayrı var artık,
Ne yarının hükmü hayatımda,
Bıraktığın yerdeyim,
Çaresiz yalnız bir başıma,
Şimdi boş gönül kafesim,
Yarınım yangın sönmek bilmeyen alevlerde,
Vaktimi bekliyorum,
Başım ağır bedenim ölü ruhum seninle,
Gel desen şimdi gel desen gelirim,
Çaresiz,
Hayat öyle zor ki sensiz,
Dönülmeyen yerdesin biliyorum,
Allahım mahkum muyum böyle yaşamaya,
Sensiz ...
Çaresiz...❤️
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...