22 Haziran 2018 Cuma

HAYALLERİM BOĞULDU

BABALAR VE HEP BABA OLANLARA..
Kutlu günler olsun💕💕🎊
HAYALLERİM BOĞULDU
Eski bir şarkıya kulak kabarttım radyoda,
Çok eskilere yol oldu hafızamda,
Senin sesini duyamıyorum artık,
Hatırlayamıyorum bazı şeyleri,
Sadece kalbimde varsın hala,
Sararmış fotoğraflarda,
Tozlu sayfalarındasın hayatımın BABA,
Sanki unutunca uçup gidecek her şey,
Zamanda,
Dün gibi bir hatıra gülümseyen yüzün,
Gücümü senden alıyorum hala,
Şimdi bir poz verelim beraber,
Hiç ayrılmamışçasına,
Sen üzerine toprak örtülmemiş gibi bak,
Ben sanki hiç yanına gelmeyecekmişim gibi güleyim,
Hayata,
Ayrılık uzun olsa da bir arada gibi yaşıyalım,
Kim bilecek ki,
Ben söylemem asla,
Oğlum çok büyüdü biraz benziyor sana,
Yalın ayak yürüyorum kumlarda,
Hani beraber sahilde koşardık ya,
Çocukluğumda,
Gece korkmazdım Sudan çünkü,
Sen vardın yanımda,
Artık yoksun,
Dört yanım deniz,
Ayaklarım acıyor kumlarda,
Yoksun,
Rüyalarımda,
Kararlarım kendimin boş hayaller kuramıyorum,
Eskisi gibi,
Bisiklete binmeyi senden öğrendim,
Düştüm ağlama ağlarsan geçmez derdin bana,
Hatırlasana,
Sen yoksun ya,
Hayallerim boğuldu derin sularda,
BABA
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...