1 Aralık 2017 Cuma

SENİ SEVDİM




Ben sende neyi sevdim ,
Yanlışını yalanını,
Geç kalıp ağlayışını,
Hatanı tekrarlayışını,
Sigaranın dumanına gözünü kısarak bakıp,
Lanet edip hep bırakıp,
Tekrar tekrar yakışını,
Gece aşık gibi olup,
Gündüz hatırlamayışını,
Ben gidiyorum diyerek,
Pişmanlık ayrılışını,
Her arkanı döndüğünde,
Geri geleceğini bilerek,
Bilmiyormuş yapışını,
Dümenden sarılışını,
Sabrımı sınayışını,
Salya sümük ağlayışını,
Ağlamamış uyanışını,
Seviyorum sanışını,
Kendini tanımayışını,
Yanımda laf atışını,
Anlamadım sanışını,
İştahla atıştırışını,
Gönlümün tam ortasına keyifle yayılışını,
Soru sorup bir çırpıda,
Soruyla cevaplayışını,
Ben sende neyi sevdim,
Bilseydim de söylemezdim,
İşte bu denklemi seçtim,
Çözemedim öyle sevdim....
GAYEKURT
FOTOĞRAF: Gülser Taşdöven Keleş

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...