22 Haziran 2018 Cuma

GÖK GÜRÜLTÜSÜ


Canım sıkkın bu gece,
Az gidip uz gitmişim bilmeden,
Arpa boyuymuş ardımda kalan,
Bir fincan kahveden az,
40 yılın hatırından çokmuş,
Hafızam,
Canım sıkkın bu gece,
Hayallerim buruşturulup atılmış,
Köhne paslı hırslar girmiş arasına,
Derinine en yüreğine,
Tanımamışım tanışmamışım sanki,
Bir başka diyarın insanları ile,
Aklımdan sıkıntım yok,
Fazla belki sıradan loş gecelere,
Saatlerce konuştun da anlamadım gibi yaptım,
Zordu ama yaptım işte,
Yokluğunu anladımda yüzlemedim,
Zordu ama yaptım işte,
Canım sıkkın bu gece,
Sevgim saygım sınanmış,
Adım dillenmiş yavan yüreklerde,
Vah desem sana yuh desem bana ayıp,
Söyleyemezsin çünkü bendeler,
Unutamazsın çünkü sendeler,
Elinde ne kaldıysa bir bak,
Çünkü topu bir ben etmezler,
Canım sıkkın bu gece,
Gök gürültüsüne küskünüm,
Ama yağmur yağdırdım mı,
Dev gibi alevi söndürürüm...
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...