22 Haziran 2018 Cuma

DİLENCİ

Gaye'nin HAYAT Kalemi
Gaye Kurt tarafından paylaşıldı27 Şubat

Dilenci olmuş ruhların ardındayım,
Tam arkalarında,
Gölgeden yakın güneşten uzak yürüyorum,
Onlar bilmese de ben biliyorum,
Onlar sevmesede ben seviyorum,
Geleceğin ışığını,
Hoş görmese de ben görüyorum,
Ateşi tuttum avuçlarımda,
Sıcağından yandı ellerim,
Ama kalbim acıdı,
Kimine neşe kimine aşk kimine sadakat bıraktım,
Bensiz yürüdüğü yollarına,
Sanki ne olurdu ,
Gitmeseydin uzak kıyılara,
O dilenci ruhunu alıpta,
Daha aylar var sabaha,
Belki bir son baharda,
Belki sonu gelmiş bir baharda,
Belki o dilenciyi atlatıp,
Gelirsin yine bana....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...