9 Mart 2017 Perşembe

BAŞTAN YAZ


Bir dokunsa yüreğime şu sevda,
Kaderimde değil ise baştan yaz,
Bir doğru söz bulsa şu yüreğimi,
Hepsi yalan ise beni baştan yaz,
Kışmış yazmış baharmış umursama,
Bana vuran mevsimleri baştan yaz,
Umut sonbaharı artık kalbimin,
Hazan yaprakları ile baştan yaz,
Her gördüğünü kalpten dost sanan,
Şu büyümemiş aptal kızı baştan yaz,
Cefadan beyazlayan saçımın,
Benliğimle anladığım yasımın,
Konuştuğum her bir sözün aslının,
Kararını kaleminle baştan yaz,
Gözükürüm hep olduğum gibi,
Olduğum gibi değil isem baştan yaz,
Adımı kulağıma oku bileyim,
Beğenmediysen ismi baştan yaz,
Kul hakkı göz hakkı yedirme bana,
Yedim ise beni sına baştan yaz,
Affet deme affedemem sen gibi,
Huyum budur olmuyorsa baştan yaz,
Gülümsememi alıp içimi kıyan,
İnsanların seslerini baştan yaz,
Kendini duymayan adem kişinin,
Kulağına kelamını baştan yaz,
Başı sıkışınca sana konuşan,
Vermediğin şeyler için yas tutan,
Başkasının her işine karışan,
İnsanları bu aleme baştan yaz,
Eğriyi doğruyu bilir bu kalbim,
Kendimi anlatırım budur mecalim,
Anlayan alim de diğeri zalim,
Değil ise bunu Mezar taşıma yaz....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...