9 Mart 2017 Perşembe

KAPIMIN ÖNÜ


Süpürdüm eskileri ağacın dibine ıslattım biraz tozamasın diye,
Kapattığım her şey karıştı gitti toprağın derinine,
Bilmek istemiyorum artık kim kime ne dedi diye,
Aslında söylenen her söz aittir sahibine,
Yürekliyim hep sağlamım ağarmış saçlarımı tecrübemle örttüm,
Sakladım sesimi soluğumu hak edenlere,
Bir masaldır her şarkı sesin anlatır bir hikaye,
Bazen geçmiş zaman bazen yeniye kinaye,
Yorma kendini hiç zaman hakimdir her şeye,
Haklı çıktığımda gülerim ama asla bakmam geriye,
Kapımın önü,dış kapının mandalı,mor begonvil,
Şahittir her kalbime girene,
Bir gün güneş açarsa yine kapımın önüne,
Her şeyi anlatacağım mor begonvile,
Derine gömdüğüm her eski hikayeyle birlikte....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...