15 Mart 2015 Pazar

Tam da bu gün bu saatte kaybettiğim Abdullah Dönmez'in anısına....Seni unutmadım baba....
SİYAH
Bir düş gördüm dün gece siyaha inat pembe,
Yine eskisi gibiydi her şey bir o kadar canlı bir o kadar ince,
Sanki düş değilde siyah bir gece,
Boynuna sarıldım hoşgeldin diye,
Konuşmadın benimle sordum neden diye,
Sessizlik konuşmak gibidir ya bazen,
Anladım gözlerinden sen söylemeden de,
Sensiz yaşıyorum vatanım yok ruhum ezik,
Kanadım yok başım eğik,
Güldün umutlandım hayata dair,
Bildiğim çoğu şeyi öğrendiğim adam,
Can parçam öğretmenim siyahım,
El salladın arkanı döndüğünde,
Uzanıp dokunmak istedim,
Bağırmak istedim gitme çok yalnızım diye,
Ama kapı kapandı bir kere,
Bir daha ne zaman açılır bilinmez,
Gecenin pembe siyahında olsada,
Ölenler geri gelmez rüyada bile
GAYE KURT
8 MART SAAT 3:18

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...