15 Mart 2015 Pazar

BU GÜN BU GECE


Soğuğu çektim ciğerlerime,
Arnavut kaldırımında bir parça neşe,
Dilimden düşmeyen o aynı hece,
Hiç bir şey aynı değil bu gün bu gece,
Gitmek istesemde dilim varmıyor,
Kalmak istesem de dar bana zaman,
Çıkmazım önümde engel olsada,
Çözümü zor değil bu gün bu gece,
Bir baktım kaf dağının ötesindeyim,
Peri padişahının kızı misali,
Az gittim uz gittim bir arpa boyu,
Dönmek zor değil bu gün bu gece,
İsterdim saatler artık geçmesin,
Akrep yelkovana artık pes etsin,
Bir söz ile yemin ettim desem de,
Bozmak zor değil bu gün bu gece,
Bıraktım ruhumu ay teslim alsın,
Beni herkes gibi bir insan saysın,
Aklımdakileri anlatmasam da,,
Bilmek zor değil bu gün bu gece....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...