4 Mart 2015 Çarşamba

GÜZ SICAĞI


Bir sis perdesinin ardından bakıyorum geleceğe,
Ben aynı ben değilim artık,
İçim buz gibi soğuk bir güz sıcağında,
Kelimeler yetersiz yerli yerinde olsada,
İsmimin ilk hecesiydi başlangıcım,
Son olması muhtemel bir günde,
Yine seni arıyorum anlamsız cümlelerde,
Bekliyorum anlattığım her hikayede,
Yanlızlıkla yıkanmış gözlerimde,
Göremiyorum ben artık camın ardını bile,
Bir masal belki anlatılan her şey,
Yaşanmış sanılan ama hiç yaşanmamış.
Daha önce hiç bir sevgiliye söylenmemiş,
Geçmişim yok soğuk bir güz sıcağında,
Dokunmak acı veriyor konuştuğum şeylere,
Avuçlarım yanıyor anlattıklarıma,
Neydi yaşanılan onca şey yıllarca,
Birden bir boşluk kaplıyor içimi,
Korkutuyor beni gülümsemen,
Neysesi çok aslası bol cümleler dökülüyor dudaklarımdan,
Belki yenebilirim hayatı bana yardımcı olsa,
Yine yeni yeniden başlasam yaşamaya,
Buz gibi soğuk bir güz sıcağında...
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...