4 Mart 2015 Çarşamba

DEĞİLİZ


Bir bakmışsın bambaşkasın dünyaya,
O eski sen o eski ben değiliz,
Yaşanılan her ne varsa hayatta,
Ne sen erkek ne ben kadın değiliz,
Bir çırpıda büyütür insanı hayat,
Ne bir eksik ne bir fazla değiliz,
Söylenen her sözün anlamı büyük,
Ne bir hancı ne bir yolcu değiliz,
Kalp gözüyle çizdim daim yolumu,
Ne doğrucu ne yalancı değiliz,
Kimseye bakmamalı insan doğru giderken,
Ne bir falcı ne bir usta değiliz,
Kimse bilmez hiç bir işin sonunu,
Ne fedakar ne riyakar değiliz,
Doğru bildiğimi söyledim hep her zaman,
Bilmiyorum nerede durdu zaman,
Anlatmak zor anladığım şeyleri,
Ne bir yanlış ne bir doğru değiliz....

GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...