22 Haziran 2018 Cuma

YALNIZSAN AŞIKSIN

Gaye'nin HAYAT Kalemi
Gaye Kurt tarafından paylaşıldı8 Nisan

Sabah kalkıp sarıldım sigaraya,
Bildim ki beni bir o anlar,
Zararı kendime olsa bile,
Yalnızsan hayrı kendine,
Uçuruma kaçtı rüyalarım,
Bir hasatta biçtim ekinlerimi,
Olmadan,
Yanlışa paye doğruya ilave yaptım,
Kalan duygularımla,
Derince çektim dumanı içime,
Zararı kendime faydası kederime,
Bilmemezlikten geldiğim günlere,
Bilmek istemediğim şeylere yol yaptım,
Dumandan,
Ayırdım parça parça duygularımı,
Hırsla yoğurdum,
Hınçla öldürdüm içimdekini,
Tövbelere inat yaşadım,
Korktum sandım yanıldım,
Kendimi ezdim yolumu umursadım,
Hikayelerde,
Artık biliyorum ki,
Yalnızsan aşıksın bir tek kendine,
Bir de sigaranın nefesine...
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...