22 Haziran 2018 Cuma

VEFA BİR SEMT ADI


Şeffaf bir tülün ardından bakıyorum,
Geçmiş çok puslu ,
Ağır bir koku hakim üstünde,
Tanımadığım,
Kendini anlattıkça boğazına düğümleniyor,
Sahte sevgiler,
Saygı bir kadın adı olmalı,
Rüzgar estikçe etekleri uçuşan,
Sadakat çok yaşlı bir adam,
Belki hayatının son demlerinde,
Pek hatırlanmayan,
Sevgi yeni doğmuş bir bebek,
Hayata aç,
Hep kendine isteyen,
Ağlaması durmayan,
Çok insanla kalabalık,
Az insanla yanlız olmalı insan,
Bir başınayken çok,
Alemlerin içinde tek olmalı,
Eskisi gibi,
Güven çok uzak kıyılarda dediler,
Sınır ötesinde,
Ne zaman geleceği belli olmayan,
Dönüşü hep kederde,
Şeffaf bir tülün ardından bakıyorum kalabalığa,
Duymak istiyorum da canım çekmiyor artık,
Eskisi gibi,
Boğuk bir ses duyuyorum,
Kulağımda,
Örtüyorum pencereyi,
Vefa benim için artık bir semt adı çünki...
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...