22 Haziran 2018 Cuma

SAY Kİ


Say ki anlamıyorum,
Say ki hissetmiyorum,
Say ki bilmiyorum kimsesizliği,
Senin gözlerindeki anlamsız ifade,
Sözlerindeki koyu karanlık,
Say ki anlamamışım,
Anlasam bile,
Ederim pul olmuş gözünde,
Belki bir şarkı belki bir kaç kelime,
Dök yüreğini şimdi kendine,
Gör kendini kendi kimsesizliğinde,
Sesimdeki nefes,
Belki aklımda ki bir hikaye,
Eski bir hırka sökük bir çorap gibi,
Say ki,
Anlam kazanacak hislerinde,
Bin kere prova etsen de üzerine,
Benim kalbim çok büyük gelir herkese,
Yüreğim üşüyor şimdi kendimden önce,
Bir yaz sıcağı hayallerimde,
Say ki bitmiş,
Sonu başından belli bir hikaye,
Tekrar anlatma artık,
Dinlemem bile bile,
Say ki dinledim,
Anlamı yok artık gözümde,
Ben aynı benim ama,
Say ki,
Sen aynı değilsin artık benim için bile....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...