22 Haziran 2018 Cuma

BİR BAHAR VER BANA


Şimdi bir bahar ver bana en yeşilinden,
Kuş cıvıltıları sarsın geç kalan saatleri,
Vakit geçmesin güneş doğmadan,
Anlasın ki bahar daha önünde zamanın,
Saatin akrep ve yelkovanından,
Şimdi bir bahar ver bana en renklisinden,
Çiçek bahçeleri olsun yürüdüğüm yollarda,
Rengine bakan rengin de hülyaya dalsın,
Koklayan kokusunda kalsın,
Bin hatıra canlansın hafızasında,
Soluk ölgün sarı hayaller yok olsun,
Derin dalgalı sularda,
Şimdi bir bahar ver bana en tatlısından,
Meltemler uyansın gönlümde ılık ılık,
Yaz bahçeleri düşlensin,
Ağaca asılı bir tek lamba ışığında,
Mis gibi meyve kokularında,
Akşam sefası ruhuma,
Şimdi bir bahar ver bana herkese inat,
Kimseye söyleme ama kalbinde sakla,
Bir ben bileyim bir de kafesteki saka,
Yangına gitsin şimdi yıllar geride kalan,
Unutulsun yok olsun taze ezilmiş çimen gibi,
Kokusu kalsın,
Sadece burnumda,
Şimdi bir bahar ver bana sağnağında sığınağında yanı başında.....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...