1 Aralık 2017 Cuma

BU GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM


Yaşımı sormayın unutacak kadar çok yürüdüm,
Sevdim belki sevilmediğim kadar yaratılan her şeyi,
Öfkemi örttüm kalbimde sesimde uyuttum,
Bu beden benim çalışkan hasta yasta,
Bu kalp benim bir saat zembereği gibi telaşta,
İki evlat sığdırdım hayata bir sürü de ihanet,
Çiğlik mi gönder be canım ruhuma ziyafet,
Şarkı söylüyorum artık ılık yaz akşamlarında,
Udum var akranım emsalim eşim,
Kimselerle paylaşamam o benim yârim,
Yoksulluğu unutalı çok oldu,
Ama ruhum her daim zengin,
Bana ne istersin diye sorsalar İNSAN derim,
Makasın kestiği bez,
İğnenin diktiği köz,
İyi bakan bir çift göz,
Yaldıza boyalı hayatım geçmişin karasına inat,
Sonu bilinmez bir geminin yolcusuyum,
Bilmek istemem çünkü sürprizi çok sever huyum .....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...