30 Ekim 2017 Pazartesi

ZAMANIN ÖTESİNDE

ZAMANIN ÖTESİNDE
Tanıyorum sanki seni çok önceden,
Camın kenarındaki çiçeği sularken gördüm belki,
Ya da bir yerde karşılaşıp bakıştık,
Belki bir barda gördüm yanında biri vardı,
Bakışlarımız değdi birbirine,
Sesini daha önceden duyduğuma eminim,
Kulağımda tatlı bir name,
Yüreğimdeki kırgınlığa kinaye,
Biliyorum şimdi hatırladım,
Sanırım sen yan komşunun oğlusun,
Yok yok onun oğlu yok ki,
Yaşlı bir koca bir de kart Mestan kedisi hatırımda,
Deniz kenarındaydım,
İşte yine aynı ses,
Kendi sesime eş,
Anlamıyorum anlam aramıyorum artık,
Zaman hayli geç merak etmek için,
Belki bugün belki yarın belki bir yerde,
Hatırlarım elbette kimsin diye ,
Ömrüm yetmese bile sesim hep,
Zamanın ötesinde....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...