17 Temmuz 2017 Pazartesi

YA SEN


Gittiğinden beri yoksul yüreğim,
Eski zenginliği kalmadı hislerimin,
Hani saat geçmesin dediğimiz günler,
Sabah olmasın dediğimiz geceler vardı,
Ben unutmadım ya sen?
Camdan esen rüzgara inat sen örtmüştün üstümü,
Sevginle sarıp sarmalamıştın her şeyi,
Sevdiğim çiçeği sen biliyorsun ,
Üzülünce ki hüznümü sevinince ki neşemi,
Her şeyi,
Ben unutmadım ya sen?
Camın buharına yazılan aşk sözcükleri,
Artık anlam taşımıyor benim için,
Sildim hem aklımdan hem kalbimden seni,
Desem de anılar bırakmıyor peşimi,
Gözümü kapatınca geri getiriyor seni rüyalarım
Unutmak istiyorum seni
Ya sen ?
Bıraktım geçsin zaman silsin senin bütün izlerini,
Seni beni sevgimizi her şeyi,
Yerine sevemem belki,
Ama yeniden seveceğim beni seveni.....
GAYE KURT 

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...