17 Temmuz 2017 Pazartesi

BİR KADEHDE BANA KOY


Belki gelirim belki de hiç gelmem,
İhtimal bile olsa,
Bir kadeh de bana koy,
Belki içerim belki de bilmem,
Anılardan meze yap,
Gülüşünden taze bir güle kinaye,
Limon sevmem bilirsin ekşidir,
Ama sen yine de koy masaya,
Belki severim belki de sevmem,
Kim bilir,
Sek içerdim eskiden,
Bir yudum alınca ciğerimi yaksın,
Şimdi sever miyim bilmem,
Eskisi gibi,
Eskiyi severim olduğu gibi,
Köhneliğini yaşanmışlığını her şeyini,
Şimdi değişti mi bilmem,
Elmayı kahveli,
Şarkıyı cilveli söylemeni,
Severdim de bilmem,
Ben başkayım artık,
Bir kadehde belkilere koy,
Hasrete koy içer belki,
Nefrete koy o da gelir ardından,
Gönlüme sarıp sarmaladığım her şeye,
Vaktimi hiçe sayıp harcadığım her yere,
Geceye misal dolunaya içilmez mi?
Bilmem herhalde belki,
Mis gibi kokan çam ağacına,
Beni astığın dar ağacına da koy bir kadeh,
Bir kadehde bana koy,
Gelmem dedim belki ama korkudan,
Elbet gelirim sen iste yeter,
Desemde bilmem....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...