24 Nisan 2017 Pazartesi

SARHOŞUM ŞİMDİ


Bir kelime takılıyor boğazıma akşam vakti,
Söylesem belki yüzüm gülmez,
Söylemesem hüzün gelmez dudağıma,
Acele çırpınıyor kalbimin bir köşesinde,
Ama bir yanım dur durağında avare,
Bitsin mi istiyorum başlasın mı bu sarhoşluk,
Bazen bir umutsuzluk çörekleniyor,
Kelimelerimi yoruyor yalnızlık,
Burnumda aromalı bir nargile kokusu,
Denizin karanlığını özletiyor ,
Üzerine ay ışığı vurmuş bir sessizlik,
Kumsaldayım sarhoş ,
Uzaktan bir keman sesi ince ince ağlıyor,
Kalabalığın neşesine takılıyor dilimdeki türkü,
Yansın o zaman diyorum yaz renkleri,
Ardıma bakmıyorum biliyorum bıraktığım ayak izleri benim,
Karanlıkta gölge olmaz hepsi benim eserim,
Sarhoşum şimdi anılar giydim ,
Soyunmak istiyorum ben ve bütün kederlerim,
Ağda çırpınan balık misali ya tutsağım,
Ya da ruhumla bütün gemiyi sürüklerim,
Sarhoşum şimdi....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...