24 Nisan 2017 Pazartesi

KAPTANIN SEYİR DEFTERİ 118 SİLECEK SUZAN

BEN KİM MİYİM 7 KOCALI HÜRMÜZ

OHH TAZECİK MİS GİBİ BİR OLAY....

Hayırlı haftalar,

Bir kaç gündür üzerinize afiyet zihin yorgunluğum var.Düşüncelerimi odak noktasına ulaşmıyor ve sesimi kontrol edemiyorum..Belki garip gelecek ama bir uğultu var kulağımda belki de yaşlılıktan tansiyon olmuşumdur...Hani ESANSİYEL diyorlar ya daha hoş bir hastalıkmış gibi düşünülsün diye..Sanki bir bahar esintisi gelip geçici bir olay.Yani bu hastalık sizde kalıcı değil..Böööle esans gibi sürüp havaya karıştıracak ve ondan kurtulacaksınız..Beklemeyin boşuna....olur..

Dün oğlanında olmamasını fırsat bilerek kendimi şımartmak istedim..Film artistleri gibi köpüklü banyolar ve müzik eşliğinde göz kapağı dinlendirme seansları yaptım..Ve gerçekten çok hoşuma gitti ve uyuyakalmışım,içim geçmiş..
Kız geldi ,anne diye seslenmesiyle kendimi unuttuğum banyodan çırpınarak uyandım..Az kaldı Whitney Huston oluyordum dedim kendi kendime...İşte böyle gitti canım kadıncık..Bu hissiyat biraz ürpermeme sebep olsa da acil acele çıkıp giyindim ve arkadaşlarımla buluşmak üzere yollara düştüm..
Güzel bir gün ve akşam yemeği ardından,kürkçü dükkanına geri döndük..
Canım en şahanesinden bir korku filmi çekti...En sendiklerimden CONJOURİNG 2 ahhh hemde yeni bir film...Hemen kuruldum seyretmeye başladım...Çok korku filmi seyrederim bu konuda gerçekten haklı bir ünüm vardır.Kızımın arkadaşları zaman zaman bana sorarlar seyrettikleri filmleri ve hissiyatlarını bana anlatırlar..
Sinirlerim bozuk herhalde ay ben bir korkiyiiim..Bir korkiyiiim..Niye böyle olduysam,beeen ki ne korku filimleri devirmişim ne TEXAS Kasapları,ne 13.cuma serileri,ne Freddy ler,Kuzuların sessizliği,SEVEN ,Mirror,yani ne biliyim her telden korku filmi seyretmişim,hiç bu kadar gerilmemiştim..
Kendi kendime dedim ki yat gaye uyu artık bu nedir yahu eziyet kendine...Fikirsiz hareketler..
Uyumak için kendimi zorladım meğerse korku filminin en babası sabah seyredeceğim film miş:))))
-ZIRRR ZARRRRR ZORRRR FALAN BİR ÇILGIN TELEFON SESİ
-Alo,dedim ama yattığım yerden diyafram kullanmak zorunda kaldım..Ses çıkmıyor çünkü ilk kelimemi söylüyorum..Biraz sesimi incelttiğimi itiraf ediyorum..Tatlı ve uyanmış izlenimi yaratmak istedim...
- Günaydın Gaye Hanım,ben Suzan apartman komşunuz..
-Buyurun Suzan Hanım,
-Arabamın sileceğini kırmışsınız...
Ayy doğruldum hemen.Daha öncede yapmadığım şeylerle ilgili suçlandığım oldu.Şimdi de komşumun sileceğini kırmakla suçlanıyorum..Normal yani ama sabah sabah insan birden savunmasız hissediyor..
-Pardon Anlayamadım...Diyerek zaman kazandım..araba ,kırık silecek ve suzan arasında gidip geldi aklım..Zira Ruh henüz bedende değil bende...Ses geldi de ALO diye görüntü yok...
_İnsan biraz düşünür Gaye Hanım,Acaba aracın sahibi hastamı(Kİ BENCE SAĞLAM HASTA),dul mu yetim mi? Hastası mı var..Ben tek başıma oğluma bakmaya çalışıyorum..Bir başıma uğraşıyorum.
Sabah sordum burası kimin yeri diye sizin olduğunu söylediler..Gerçekten ŞOK oldum..Yani benim yerime park etmiş öğrenciler ben de bilmeden sizin yerinize girmişim..İnsan bir telefon ettirir yönetime,kimin diye sordurur..Hiç Yakıştıramadım size ben inanın..İlaçlarımı da sizden alıyorum..Ne kadar zor durumda olduğumu NUH BEY (Benim Kalfam olur kendisi) Bilmiyorum ayıp vallahi..

Akşamki korku filminden beter bir hissiyattayım ama bu sefer benden korkulması lazım..Saçlarım aynı filmdeki şeytan bozması VALAK gibi...Oz büyücüsündeki süpürge kız şeklinde...Tadımdan yinmeyecek kadar bir melaike güzelliği gelmiş üzerime zaten ve SUZAN SUZİ ile cebelleşiyorum..
-Suzan Hanım benim yerime niye park ettiniz..
_Ben bilmiyordum,yani öğrenc....
Ağzına tıktım lafı...
_Niye park ettiniz diye sordum..?
_İşte insan biraz düşünür...Dul mu yetim mi aracın
sahibi hastası mı var...
AUDİ marka bir aracın sahibinin dul veya yetim olmasından bana ne...?
_Ben sadece yerime park edildiği için uyarı olarak sileceğinizi kaldırdım..Sık sık bu şekilde bir durum yaşandığı için her araca aynı şeyi yapıyorum.Bilseydim RUJ ile yazardım..
Sileceğiniz ben havaya kaldırdığımda kesinlikle kırık değildi...
Bu arada AGATHA CHIRISTE,HERCULE POIROT;MRS:MARPLE;SHERLOCK HOLMES gibi bazı dizilerin statüsündeyiz şu an ama İngiltere kırsalında değiliz..
Kurbanı en son gören kim durumundayım...Kahrolasıca silecek ben kaldırdığımda kırık değildi ama ne oldu bilemiyorum..
_İşte dikkat etmek lazım,Ben tek başıma çocuk bakıyorum..Demesiyle benim ses yerine gel,ruh bedene gir..Bak işte böyle bozduruyorlar..
_Yani siz niye şimdi SURİYELİ gibi davranıyorsunuz anlamıyorum..Benim yerime park eden sizsiniz bir de beni suçluyorsunuz..Audi marka bir araçtan bahsediyoruz farkında mısınız...Burası da ALYA sitesi...Neden sizin için üzüleyim..Sileceğinizi yaptırın faturasını bana getirin..Konu da kapansın.Dedim..Sanırım la hicaz konuştum aralara do da katmış olabilirim...:)))))
_Siz dulsunuz da bana neden 7 KOCALI HÜRMÜZ muamelesi yapıyorsunuz onu da hiç anlamadım..dedim..
_PİKİ diye bir ses geldi...
Silecek kaç lira bilmiyorum..Ama öğreneceğim, sanırım.Bilgi her zaman iyidir..
Kırmadım ama kırarım parasını da öderim işte o kadar....:)))))


GAYE KURT












Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...