5 Ocak 2017 Perşembe

BEYAZ


Sevincime ortaktı beyaz papatyalar,
Rüzgarda savrulan buğday başakları,
Hiç demediğim kadar mutluluk yazmıştım,
Kalbimin duvarlarına,
Örtmüştüm üzerini kimse duymasın diye,
Sebep aramayı çoktan unuttu yalnız gözlerim,
Sevginin fersah fersah uzağındayım biliyorum,
Dokunmak acı veriyor eski hatıralara,
Bilmek istemiyorum artık beyaz neden beyaz,
Anlamak istemiyorum siyah neden kirli bu kadar,
Sesimde dillenen her hece,
Uykusuz geçen her gece,
Nasıl hesap verecek yıllarıma,
İstemesemde biliyorum,
Gece siyaha inat gündüz biraz,
Papatya falı gibi seviyor beyaz sevmiyor beyaz,
Bunu kalbine benim için yaz.....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...