31 Ağustos 2016 Çarşamba

ŞİKAYETİM VAR


Yolsuzluk hırsızlık arttı.
Zabıta aynı cezayı iki defa kesip bizim adımıza tutanak imzalabileceği iddiasıyla cebini dolduruyor..Höst..Klimadan beyinleri uyuşmuş sahte diplomalılar..
Siz iftar programlarında Allah'a daha yakın bir mertebeye ulaşmaya çalışırken,
Kimileri kendine bombalı can yeleği örmüş,bizimde başımıza çorap..
Salağın biri "Patlama oldu ama "kan lazım değil ...İsteyen feshaneye gelsin,Sultanahmet'e gelsin kan versin diyor..
İnsanları daha kalabalık yerlere toplayın ki temaşa edelim😡
Bunca milletin kanını emdiniz de hala mı "İDRAK YOLLARI"açık değil..
Bir sürü insan yine ölüyor,koskoca TÜRKİYE CUMHURİYETİ'nin can damarı hava alanı..Bir gün kapatılmak zorunda kalınıyor..
Devlet müesseselerinde karşısında vatandaşı bekletip,çalışmayan ekranından sosyal medya ile iletişen,işini yapmadan para alan herkesi şikayet ediyorum...
Beleşten vekil maaşıyla yaptırdığınız implantlarınız dökülsün...
Din kisvesi altındaki takkiyeciler,
Evdeki karısını becermekten aciz çoluğa çocuğa saran 5 vakit namazında diye indirim alan dürzüler sizi şikayet ediyorum...
Yiye yiye doymayan işkembe şirdan börkenek sahibi kifayetsiz insan artıkları şikayet ediyorum sizi...
Polisiniz memurunuz iş yapmıyor..Yaydınız Ramazan diye..
Zafiyet tokat gibi çarptı işte..Sen midenin eşkilik yapmasıyla uğraşırken ,Adamlar kuşandı havaalanına girdi..
Nerden geliyor bu kadar bomba hı?
Sınır kapılarını şikayet ediyorum..İzin verdiğiniz araçlarda acaba "sulu kuru" haricinde başka şeylerde olabilir mi?
Sizin aklınızı mantığınızı şikayet ediyorum..
Öff artık pes ve yuh..
Yarın hangi otoyol,yolsuzluk veya salgın safsatası ile insanları uyutacaksınız..Domuz gribi aşısını unutmadım..
Sizi şikayet ediyorum çakralarınız tutuşsun,KDV ile yesinler başınızı..
Son bomba saraya düşsün..
Şikayet ediyorum duyun dur deyin geç değil hala Zaman var....


GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...