31 Ağustos 2016 Çarşamba

BEN BÜYÜDÜM BABA

Yazarken zorlandığım,bilemediğim bir sebepten dolayı Facebook'ta kaybolan ,19 Haziran "Babalar günü" yazdığım bu şiirimi tekrar yazarken daha da zorlandığım dizelerim..Yine yeni yeniden:))

BEN BÜYÜDÜM BABA

Ben büyüdüm baba
Kocaman bir kadınım artık,
Çok fırtınalar koptu sana ait bu küçücük yürekte,
Sevdiklerim de oldu beni sevenlerde,
Ben büyüdüm baba,
Yağlı da yiyiyorum tuzluda,
Hani şiir yazardın da kızardım sana,
Bende şiir yazıyorum şimdi kurda kuşa,
Bahçedeki kayısının ,kıyıdaki salkım söğüdün,
Elinin değdiği sayısız ağacın selamı var sana,
Zeytinleri suluyorum bol bol,
Dediğin gibi salma,
Kana kana doysunlar diye suya,
Hani öyle demiştin ya,
Bahçedeki yerin duruyor hala,
Seni hatırlıyorum baktıkça o boş masaya,
Annem iyi çok iyi bakıyorum ona,
Oğlum büyüdü seni tanıyamadı ama,
Bir çikolata dedesi var aklında,
Kızım hala küçük nazarımda,
Ben büyüdüm baba,
Ayaklarım daha kirli artık,
Belki ruhumda,
Yanlış yapmamak için hayatta,
Hep Sesini duyuyorum kulaklarımda,
Öğrettiklerinse hep aklımda,
Ben büyüdüm ama,
Ben büyürken çok yoruldum baba...

GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...