17 Mayıs 2016 Salı

SEN ORADA KALDIN


Sen orada kaldın değil mi?
Yalnızlığın ortasında bir başına,
Yanlış kelimeler yok artık,
Yalan bıkmış söylenmeye dilinde,
Küllenmemiş sevgiler,
Dillenmemiş duygular,
Hiç biri yok,
Sen orada kaldın değil mi?
Kuytu bir kalp köşesinde,
Ölüme uyumuş suskunluğun ,
Tam ortasındasın şimdi,
Çaresiz bir ıstırabın ilk günleri,
Kendinle olmanın sakinliği,
Kalabalıkta kimsesiz,
Sen orada kaldın değil mi?
Vazgeç artık özlemekten,
Aramaktan ,hissetmekten,
Korkma ben hala buradayım,
Avutacak mı seni oyuncakların,
Sen orada kaldın değil mi?
Kalbim anlar dilim söylemez,
Küskün,
Ağır bir koku düşlerinde ,
Sessiz bir müzik belki içinde,
Herşeyden bir tat dilinde adım,
Yaklaşıyorsun sona adım adım,
Sen orada kalbinde benim adım....

GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...