9 Aralık 2015 Çarşamba

İSTANBUL


Boğaz köprüsünden seyrettim seni,
Kıtaları ayıracak kadar ağlamışsın ardımdan,
İstanbul,
Ezanlar okunmuş yedi tepeden ,
Yine de sesini duyuramamışsın,
İstanbul,
Bir vapur düdüğüyle kulak kesilip,
Simitçi çığlığında beni aramışsın,
Köprü altından ud nameleri geliyor dediler,
Yalandır dedim bilmez o nasıl sever sevenler,
Değil mi İstanbul,
Dini imanı paradır dedim soranlara,
Bitti mi o da gider kız kulesine deniz fenerine,
İstanbul,
Arnavut kaldırımları ördürmüşsün yokuşlarına,
Lale bahçeleri yaptırtmışsın Emirgan'a,
Ahh İstanbul nafile boşa,
Bilseydin kıymetimi belki de,
Yüzerek geçerdik Kalamışa,
İstanbul sattın beni üç kuruşa....
Ben seni değişmem ne kurda ne de kuşa...,.
GAYE KURT
Fotoğraf: Osman Malcher paylaşımı

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...