3 Kasım 2015 Salı

MAVİ SAÇLI KIZ


Rüzgar sürükledi deniz kenarına ayaklarımda ıslak kum taneleri,
Yanaklarımdaki pembe dudaklarımdaki kırmızıyı kıskandı,
Yoksul bir gönül kapısı ardına kadar açık virane,
Uykuyla kavgalı şu gözlerim rüyalarım bahane,
Mavi saçlı bir kız gördüm düşümde gülüyordu,
Uzun saçlarını savurdu çapkınca ,
Kimsin diye sordum şaşırdım mavi dalgalı saçlarına,
Cevapsız öylece baktı yaş süzüldü yanaklarına,
Belli ki kırgın en az benim kadar yaşadıklarına,
Elimi uzattım tutmak istedim koştu ışığa kayboldu,
Düşlerimin arasında,
Bir daha rastlarsam artık ağlama diyeceğim ona,
Çünkü hiç bir şey değmez rüyadaki göz yaşlarına.....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...