3 Kasım 2015 Salı

MARYLN MONROE


Sabah kalktım aynaya baktım,
Sarışınım hülyalı bakışlarım,
Bigudilerimi açtım saçımı fırçaladım,
Kırmızı ruj sürdüm bolca,
Şampanya kadehinde iz kalsın istedim,
Bakkalı aradım süt istedim,
Kola geldi önemsemedim,
Bu gün Maryln Monroe'yum,
Geceliğim dar incecik bileklerim,
Pembe josephin koltuğuma oturdum,
Çikolata yedim pralinli çilek aldım,
Isırdım tadını sevmedim bıraktım,
Banyo hazırladım bol köpüklü,
Sonra vazgeçtim,
Sigara yaktım derin bir nefes çektim,
Bu gün Maryln Monroe'yum,
Telefonla konuştum uzun uzun sevgilimle,
Sordu bana üzerinde ne var diye,
Dert var keder var sıkıntı var demedim,
Söylerim ama cevap seni üzer dedim,
Söyle dedi,
Channel no 5 dedim,güldüm,
Çünkü bu gün hiç olmadığım kadar Maryln Monroe'yum ...
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...