2 Temmuz 2015 Perşembe

ÇOK UZAKLARDAN GELDİM


Çok uzaklardan geldim ot bitmeyen yerlerden,
Su yerine insanlık içtim aş yerine onur aldım,
Karnım tok artık uydurulmuş yalanlara,
Riyakarlık sürülmüş ekmeklere özenmem,
Çok uzaklardan geldim kadının bol olduğu,
Duygularımla yaşadım hatır kuşandım,
Yaranamadım helal süt emmemiş kişilere,
Kör yanlarımı sevgi ile biledim arsızca,
Kalbimin kırıklarını ismimle onardım hallice,
Az biraz topallasam da hayatta aldırmadım,
Yangına verdim ortalığı daha az yandım,
Çok uzaklardan geldim atımın terkisinde yaptım hayatı,
Baktım ama gördüm duydum ama anladım,
Saatle saadet parayla zihniyet olmaz dedim,
Vurdular haince yatırdılar ölmeden teneşire,
Ey insan olduğunu düşünenler sorarım size,
Rastladınız mı ben gibi bir ademe daha önce,
Çok uzaklardan geldim ama çok yıkandı ruhum aranızda ,
Şimdi içim sanki bir gül bahçe kulağımda kuş nameleriyle....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...