10 Haziran 2015 Çarşamba

KEYFİM YERİNDE




Bir sigara yaktım kahve yaptım sade,
Hüzünlere bürünmüştü ruhum,
Şimdi artık keyfim yerinde,
Anladım olanı biteni,
Yok manası gözümde,
Belki yalan belki gerçek ama herşey vesile,
İşte bu sebeple keyfim yerinde,
Depresyona girdim iki gün duramadım,
Öyle bir dar ki ruhum bu bedene,
Neşesiz bir gün yaşanmamış zihnimde,
Kavga bile ederken gülerim ben yine,
İşte bu sebeple keyfim yerinde,
Kötülük ürer hastalıklı beyinde,
Yazıp çizeceğim süzüp göreceğim,
Yepyeni bir heyecan var önümde,
İşte bu sebeple keyfim yerinde,
Böylede gidecek ben istediğim sürece,
Kayıplarınıza üzülün,
Kitap gibi bir kadınım okumasını bilene,
İşte bu sebeple keyfim çoook yerinde:))))
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...