20 Mayıs 2015 Çarşamba

SİLDİM


Islak gözlerimi sildim önce buğulu bakan geleceğe,
Sonra anılarımı teker teker hafızamdan,
Kirlenmiş ruhumu yıkadım sonra düşlerimle,
Yeni yeni tohumlar ektim eskilerin yerine,
Kalbimi sildim yeni sevgilere hazırlandım,
Yorgunluğu koydum dolabın taa derinlerine,
Naftalinlediğim mutluluğu çıkardım ortaya,
Gülümsememle sildim,
Varsın konuşsunlar dedim ileri geri,
Gidemezler uzağa benim gibi,
Hayallerim var benim kimsenin gerçekle boğamayacağı,
Ben hem hayal ederim hem yaşarım dedim sildim,
Arsız umarsız yüzsüz düşünceleri sildim sonra,
Daha bir insan hissetim kendimi,
Tek başımayım dedim geçmişimi sildim,
Yarına açtım kapılarımı ardına kadar,
Ve göğsümü tertemiz hava ile doldurdum,
Yeni bir insanım köhneleşmiş şeylerden uzak,
Uğraşlarımla yosun tutan her şeyi,
Aklımla sildim temizledim düşlerimle parlattım geleceği,
Zamanı kökünden sildim sıfırladım.....
GAYE KURT 

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...