14 Mayıs 2015 Perşembe

LAFI BİLE OLMAZ


Sözümde durdum ben hep çok konuşan sen oldun,
O kadar konuştun ki aklı mantığı unuttun,
Hiç olamaz dediğim her şeyi sende buldum,
Aramızda hakaretin bir lafı bile olmaz,
İstediğini söyle bana doğru böyle sağırdır,
Ben her zaman derim ki taş yerinde ağırdır,
Beklerim söz söylemeden ki ağırlığını bulsun,
En acı şey insanı değer verdiği vursun,
İstediğini yapsan da benim yerim dolmaz,
Hala tereddüt etme onlardan bir şey olmaz,
Bak elindekilere şimdi sana ne derler,
Ellerin boş kalınca evvela onlar güler,
Zaman her daim beni haklı çıkarır korkmam,
Sorun saydıysan beni bir lafı bile olmaz,
Allah'ın verdiğiyle öğünmedim asla ben,
Elimden aldıkları çok ama asla yerinmem,
Kimseyi aşağılamam ben senin gibi söz ile,
Beni dost saymadıysan bir lafı bile olmaz,
Yanlıştan saymam asla yaptığım hiç bir şeyi,
Çünkü senden almadım hayatımın feyzini,
Destur demek lazım çirkin üsluba bazen,
Yer ayrı yol ayrı ise bir sebebi var zaten,
Paşa gönlün istediyse bir lafı bile olmaz....
GAYE KURT
Fotoğraf Zehra Yeşilok paylaşımı:)))

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...