23 Nisan 2015 Perşembe

HERCAİ


Bir bahçe düşledim rengarenk çiçekli,
Renklerini değiştirdim hayallerimde,
Yeşil olsun gülleri çimene inat,
Mavi olsun yapraklar çiçekler kıskansın,
Altın sarısı sümbüller olsun ışıldayan,
Parlak ışığını güneş kıskansın,
Bir adam düşledim her daim hercai,
Sözlerini değiştirdim hayallerimde,
Gönlüme fısıldasın kimse duymadan,
Dokunsun yansın tenim kimse görmeden,
Korksun ama söylemesin sevda kıskansın,
Kirpiğine gelsin uykulu bir bakış,
Uyumak istesin rüya kıskansın,
Bahçede bir adam düşledim ,
Rengarenk gök kuşağı gibi,
Menekşenin moruyla gülün pembesi,
Altın sarısı gibi yaprak yeşili,
Hayatın anlamı aşkın kendisi,
Canlı yaşayan hercai.....


GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...