4 Nisan 2015 Cumartesi

DÜN DÜŞÜMDE


Dün uçsuz bucaksız bir yonca tarlasındaydım,
Alabildiğine bir yeşilliğe uyudu gözlerimin siyahı,
Dört yapraklı olanı aradım dokundum,
Dün düşümde,
Çapkın bir rüzgar eteklerimi uçurdu,
Tatlı bir meltem yanaklarıma değdi,
Uyudum denizin mavisine,
Dün düşümde,
Çıplak ayaklarım kumsalda tanıştı denizin tuzuyla,
Dut tadıyla ud namesi arasında bir lezzet,
Ruhumu yumuşatan kahkahalar vardı,
Dün düşümde,
Uyanmak istemedim kızdım sabaha,
Zamanın işte böyle durduğu yerdeydim,
Saattin kör kütük uyuduğu bir yerde,
Dün düşümde,
Ben çok gecikmişim hayata,
Düşle gerçek arasında alışmışım yaşamaya,
Sesin sözü birbirine kattığı bir yerdeyim,
Dün düşümde,
Gün ışığı dolunca gözbebeklerimden,
Düşündüm ne güzel bir yerdeydim,
Dün düşümde.....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...