22 Mart 2015 Pazar

SONE


Bir gün olsun gündüz güneşi yaksın beni,,
Adımı fısıldasın sessizce kulaklarımıza,
Alsın götürsün bilinmeyen uzaktaki düşlere,
Yada gün ışığı doldursun yalan dolu dillere,
Uzağındayım gerçeklerin biliyorum,
Varlığım bana zindan düşündükçe,
İşte hayat kadar gerçek bir sone,
Geçmiş her kalpte iz bırakır düşündükçe,
Yazılan her yazı söylenen her sözün köşesinde,
Mağlup değilim ben kendimce,
Ruhumu hazırladım gelecek günlere,
Her son yeni bir başlangıç yaşanacak şeylere,
Güzel bir söz bilinmeyen bir gece,
İşte hayat kadar gerçek bir sone....
GAYE KURT 
SONE: İki dörtlük iki üçlükten oluşan 14 dizeli şiir türü....

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...