13 Ağustos 2014 Çarşamba

KAPTANIN SEYIR DEFTERI 36



Kaç günlerdir çocuk gezdiriyorum,canım burnumda.Gücüm tükenmek üzere,asla yorulmuyorlar..
Bir de arkadaş bulma zorunluluğu var çünkü o oynarsa ben rahat edebilirim...
Aslında çocukları çok seviyorum,benim sorunum anneleri ile...Çocuğa biraz ilgi gösterdiğin an annenin yüzünde "İşte bunu ben yaptım ne kadar tatlı değil mi ?" Ifadesi beliriyor ya ben buna kılım abi...
Sen yaptın da biz de de var...Özellikle kız analarında..
Bir arkadaş bulduk bugün,adı Pelin....
Pelin otu müsekkin(sakinleştirici) etkisi Lokman Hekim Zaman'ından bilinen ,sarı çiçekli çalı gibi bir bitkidir..Veeee ne yazık ki çok pis kokar.Ne akla hizmet kızın adını Pelin koymuş anlayamadım...Okuyan Pelin isimli okuyucularımdan özür dilerim ama gerçek bu....
Neyse,iki çocuk başladılar koşuşturmaya...
Anne müdahil olmakta gecikmedi....Güzel güzel oynayın Pelincim diye kıza bir yönlendirme yapıştırdı...
Halbuki ki Pelin güzel oynamak istemiyor,gözü oğlumun robot olup arabaya dönüşen oyuncağında....
Son sahnede Pelin sağ elinden tutulup çekelenerek götürülüyor,salaya sümük ağlayarak bizim oyuncağı istiyor....İsmi bile sakinleştirici etki yapmıyor...
Kibar Pelin'in yerinde yeller esiyor...O kadar da uyarıda bulunmuştu annesi....
Güzel güzel ağla demiş sanki kadıncık...
Pizza aldık,biraz arttı, buzdolabına koyduk...Ertesi gün freezbe kadar sert bir hal aldı.
Ne koyuyorlarsa içine...Bu gün oyuncak almadık haliyle...
Yarına kadar bekleyeceğim ,bumerang olursa yaşadım...Atarız hep geri gelir...
Bol bol misafir ağırlarım artık...
Tam karşı penceremde çok titiz bir kadın var...Devamlı hastalık halinde birşeyler silkeliyor.Yıkanmış çamaşırları bile silkelediğine şahitim...
Dışarıda ne kadar normal gözüküyor oysa....
Insanın içi de dışı da bir olmalı...Şeffaf olmalı,kirlendikçe insan ruhunu da silkeleyebilse...
Doğal günler....
GAYE KURT

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...