3 Ağustos 2014 Pazar

KAPTANIN SEYİR DEFTERİ 28


Kaptan yalnızlığın tadını çıkarıyor.Ömer sağ olsun 5 kişiye bedel..Sıkıldıkça hortumla sulama yapmak istiyor..Hortumun benim olmadığını söyledim..Allah affetsin.
İki arkadaşım geldi oturup çay içtik.Zaten yalnız çay içmenin hiç bir keyfi yok..
Birkaç fotoğraf çekmek istediler...Çektiler...
Çok güzel oldu.Ben de sizi çekebilirim dedim,olur memnun oluruz deyip poz
verdiler.
Bir türlü çekemedim,alt tarafı cep telefonundan bir tuşa dokunacağım.Titrek çıktı resimler..
İnsanoğlunun yetenekleri kısıtlı oluyor,hikmetinden sual olunmaz.Ya da Parkinson oldum..
Annemle pek güzel geçiniyoruz...Sayılı gün çabuk geçer diye endişeliyim..
Kaptan yarın Bodrum yolcusu,kendime yeni tayfalar bakıciiim.Pek güzel taze tayfalar var dediler..Eh 2 kişi lazım,kızlar gitti..
Bu gün Hatice'nin diğer kardeşi de geldi.Dört kız bir Ömer..Bir ara oğlum yeter artık yaa,siz çok kavga ediyorsunuz,oynamayacağım ben diye bağırdığını duydum..
Dört eş mübah ya bence bir kere daha düşünülse iyi olur..
Yöre yöre gezip,yemek tanıtımı yapan bir program seyrettim biraz..Biraz diyorum çünkü fazla dayanamadım...Ne zamandan beri,laubaliliğe,terbiyesizliğe,arsızlığa sevimsizliğe 
bir televizyon programında yer veriliyor,anlayamadım...
Ağzından akan yemek yağlarını mikrofona bulaştırarak konuşan bir şirinlik muskası vardı..
Kan ter içinde ocak başında hamur açmaya çalışan kadıncağızla neredeyse güreş tutacaktı..
Yağdan elleri kaydı da kadın canını kurtardı...
Ağzına tıktığı etlerin sanki anlarmış gibi hangi bölgenin koyunuymuş,kekik yemiş mi bu  kuzu,falan diye de sordu, durdu..Şuna eşek dili yedirseler de ağzı dili bağlansa diye geçirdim içimden...
İleri derecede ömür törpüsü bir kadın dı..İnşallah çok kilo alır...
Nostaljik şeyleri çok seviyorum,bana eskileri hatırlatıyor herkes gibi..Rahmetli Cenk Koray'ın sunduğu KUTU yarışması vardı...Programa gelen herkes çantasında saçma sapan şeyler taşırdı..Çünkü yarışmaya ancak istenilen en saçma şey çantadan çıkarsa,katılabilirdin..
Markette kasadayım,cüzdanı aramak için elimi attım.Kalem pil üzerine yapıştırılmış tahminen karpuzlu ciklet...
Savulun bu günkü yarışmacı benim...Belki de Cenk Koray bile bu kadar saçmasını isteyemez..
Ama ben de var...

Anlamlı günler
GAYE KURT




Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...