3 Ağustos 2014 Pazar

KAPTANIN SEYİR DEFTERİ 27


Tayfalar karaya çıktı..Derin bir sesizlik hakim.Arkalarından inanın gökler ağladı..Bir yağmur bir çamur,sel götürdü ortalığı...
Aynı sel Hatice'yi de Amerika'ya götürdü...Bir baktık gitmiş...Oğlum erken uyudu üzüntüden...
Bitmiş Nutella kavanozlarının içine birisi su koymuş.Yıkamak için içini boşattım,kahverengi parça parça çikolatalar lavaboya yayıldı hiç güzel bir his değil...Rezervuar çeksem daha az bulanır midem...
Bazı insanlar diğerini asla umursamıyor.Sadece kendileri için yaşıyor...Tüm planları kendi mutlulukları üzerine..Ama dedim,onlar ölünce de kimse üzülmez arkalarından.Bunu bilseler ölmezler,bile...
Arabam inanılmaz bir pislik içindeydi...4-5 gündür yerinden kıpırdamıyor..Banyo ya ihtiyacı var.Yarın bu işi halledeceğim,yoksa beni kapısını açıp içeri bile almaz..Bir kere yaptı...Açtım zannedip kapı kulpuna yapıştım,çekiştirdim de çekiştirdim açılmadı,saçım başım dağıldı..yani inadı pek pistir..
Bu gün karıncaları incittim..Ma aile benim yemek masasının üzerindeydiler..Ayıp utanmıyor musunuz,yemek yiyeceğiz biz burada diye çekiştim biraz...Ayy bir alındılar,toparlanıp bir gidişleri var...Belki elimdeki RAİD böcek spreyini görmüşlerdir diyeceğim ama,arkama saklamıştım...Üzüldüm vallahi...
Kızlar odalarını çok güzel toplamış.Arkalarından söylenebilmek için çatı odasına çıktım ama hiç malzeme yok..
Ben de biraz delil yerleştirdim..Saç,boş deodorant kutusu,yere atılmış birkaç kağıt parçası işimi görür...
Şantaj cenneten çıkmadır..
Annem Atilla diye bir film seyrediyor.Başımı kaldırıp bakmadım...Bir ara gözüm takıldı baş rol oyuncusu savaş dönüşü yüzünü yıkadı da..En sevdiğim oyuncu Gerard Buttler...Ama film bitti..Mahsuru yoksa gidip bileklerimi keseceğim biraz...
İznik'de bozulan İpad İstanbul'da çalıştı...O da İstanbul'a gitmek istemiş,açıkça söylese ya bu kadar numaraya ne gerek var...Kırıldım vallahi...
Ben genede tamire gönderdim.Aklı başına gelsin biraz...Oyunbaz...
Güzel şeyler olsun bu gün....
Gaye Kurt

Hiç yorum yok:

  AŞKIN TARİFİ MÜMKÜN Bir sabah güneşle uyandığında, Işığıyla kamaşır gözlerin, Garip halsiz bir yorgunluk, Mahmur bir gün başlangıcı, Aç mı...